« Siječanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Nacionalni dan prevencije vršnjačkog nasilja
Povodom Nacionalnog dana prevencije vršnjačkog nasilja u Školi smo u petak, 17. veljače 2023. godine na satu razrednika prikazali kraći film kojeg su izradili stručni suradnici i ravnatelj Škole. Škola se, tako, pridružuje obilježavanju tog dana poznatog i po nazivu Dan ružičastih majica. Film traje 7 minuta.
Film Razderano srce i etikete pogledajte o v d j e
U nastavku pročitajte više o problemu nasilništva među djecom
____________________________________________________________________________
Radionica - izrada obiteljskog stabla
Obiteljsko stablo prikazuje povijest obiteljske loze a sastavljeno je od imena i prezimena potomstva osobe ili drugog živog bića. Kratko ga zovemo i rodoslovlje. Izrada obiteljskog stabla omogućuje stvaranje podrijetla koji pokazuje članove obitelji tijekom mnogih generacija i njihov odnos jedni s drugima uz mogućnost dodavanja fotografije. Naš pjesnik je u Igrački vjetrova zapisao da nije ni za zemlju ni za pokoj ono što nema korijena. U svakom slučaju, korisno je tražiti i saznati svoje pretke. Pa, kako to najlakše napraviti pogledajte u priređenoj prezentaciji koja će vam poslužiti i za ponavljanje gradiva iz prirode i društva.
Prezentaciju pogledajte o v d j e.
____________________________________________________________________________
Tečaj prve pomoći
Tečaj prve pomoći namijenjen je učenicima osnovnih i srednjih škola u njihovu osposobljavanju za pružanju pomoći osobi ili osobama koje se nađu u situacijama koje ugrožavaju njihovo zdravlje i život. Kako o pravilnosti postupka prve pomoći uvelike ovisi daljnji tijek i uspješnost spašavanja unesrećene osobe, znanje pružanja prve pomoći postaje sve značajnije u očuvanju zdravlja pojedinca i zajednice.
Teacher: Ante Karin
Tečaju možete pristupiti o v d j e.
____________________________________________________________________________
Radionica za učitelje razredne nastave - Kako vrednujemo i ocjenjujemo učenike
Zašto ocjenjujemo učenike? Treba li ocjenjivati učenike? Što ocjenjujemo u školi? Za što će služiti dodijeljene ocjene za učenička postignuća? Koja je glavna svrha školskih ocjena na kraju školske godine?... Na sva ova pitanja je i lako i, istovremeno, teško odgovoriti. U svakom slučaju će biti lakše pročitavši materijal u nastavku koji nudi pojedine odgovore. I na radionicama će biti lakše.
Pročitajte kako vrednujemo i ocjenjujemo učenike
_____________________________________________________________________________
Dan Škole 2020.
Godina 2020. će u cijelome svijetu biti upamćena po pandemiji i izolaciji. I zatvorenim školama. Mi u Hrvatskoj će mo ju pamtiti i po potresima u kojima su se tresli Zagreb, Petrinja, Glina, Sisak,...,cijela Hrvatska. Još jedna nevolja. Iz njih naučismo kako se samo u jednoj sekundi život okrene. Ono što je u tome, ipak, bilo lijepo je veliko hrvatsko srce koje je odmah pomagalo. Iz svih krajeva krenula solidarnost i velikodušnost.
U našoj Školi se te godine obilježio Dan škole na poseban način. Nismo bili u školi već kod svojih kuća. A onda smo krenuli u aktivnost prikupljanja učeničkih radova da vidimo što oni misle o svojoj školi. Mi smo vidjeli i bili ponosni na viđeno. A svi vi koji želite doživjeti isto kliknite o v d j e kako bi pogledali radove učenika koje smo (učiteljica Ines Garac, knjižničarka Nediljka Gudelj i pedagog Ante Karin) priredili u knjižicu radova izrađenu programom bookcreator.
_____________________________________________________________________________
Podsjetnik na stručne skupove stručnih suradnika pedagoga
Stručni suradnici pedagozi Splitsko-dalmatinske županije već dvanaest godina, zahvaljujući kolegici Agnes Jelačić imaju svoju mrežnu stranicu na kojoj objavljujemo zanimljive materijale kojima pokrivamo područja našega rada. U nizu objava mjesto je pronašla i moja kronika kao svojevrsno izvješće sa stručnih skupova, uz uvodne komentare i slikovna pojačanja dojma već spomenute kolegice Agnes.
S navedenih stranica Pedagoškog svijeta ovdje ću prenijeti poveznice i naznačiti o kojem je skupu riječ. Nadam se da će vam se svidjeti. Pa krenimo!
1. Na marginama stručnog skupa
3. Pola u Puli
6. Ličkim beznađem do Brijunske konvencije
9. Međužupanijska stručna suradnja
_____________________________________________________________________________
Što kažu naši učenici na neka nama važna pitanja?
Svako neko vrijeme na našim školskim stranicama postavimo neko zanimljivo pitanje na koje, uglavnom, odgovaraju naši učenici, ali i njihovi roditelji i ostali posjetitelji školske stranice. Ovdje će mo ukratko prenijeti njihovo mišljenje ili njihove navike, a detaljnije o njima govorimo u našoj zbornici, na satovima razrednika, radionicama i ostalim prigodama, kad se učini korisnim.
1. Pitali smo učenike koji im je predmet najdraži i evo što su oni rekli:
Najdraži su im odgojni predmeti (Likovna kultura, TZK i Vjeronauk koji se razlikuju u samo par desetinki postotka).
2. Na pitanje koji im način provjere postignuća najviše odgovara, najveći broj učenika (54%) se izjašnjava za pismenu provjeru znanja. Slijedi usmena provjera sa 15,9% glasova, potom praktičan rad 11,6%. Ispitivanja se boji 12,2% anketiranih.
3. Na pitanje kada bi željeli da započinje nastava 64,7% je reklo u 9,00 sati.
4. Pitali smo učenike kada obično idu spavati. Njih 15% je reklo između 20,00 i 21,00, 30% je reklo između 21,00 i 22,00, 25% između 22,00 i 23,00, te 30% poslije 23,00 sata.
5. Podržavaju li uvođenje školskih uniformi pozitivno je odgovorilo 55% anketiranih i 6% onih kojima je svejedno. Ostali su protiv.
6. Naša Škola je 2016. godine počela koristiti e-Dnevnik. Nakon godinu dana smo pitali kakva su iskustva u korištenju e-Dnevnika. 77,2% ima pozitivna iskustva iz čega lako zaključujemo da je e-Dnevnik vrlodobro prihvaćen u našoj Školi.
7. Sljedeće pitanje je bilo koji oblik nastave najviše odgovara učenicima. 72,5% je izabralo klasičnu nastavu, 15% nastavu na daljinu, a ostali za kombinirani oblik nastave.
8. Na pitanje bi li učenici trebali više učiti o svom zavičaju 86.8% se izjasnilo pozitivno, 13,2% negativno.
_____________________________________________________________________________
Nasilje na internetu
Nasilje preko interneta je pojam za svaku štetnu komunikaciju informacijskom tehnologijom, kako pojedincu, tako i za šire. Ovaj oblik nasilja je u naglom porastu i obuhvaćaju sve situacije među vršnjacima kad je pojedinac izložen napadu drugog ili grupe djece putem interneta ili mobilnog telefona.
Prezentaciju za Vijeće roditelja u našoj Školi pogledajte o v d j e.
____________________________________________________________________________
Pravilnik o napredovanju
Radi lakšeg snalaženja oko izmjena i dopuna Pravilnika i olakšanja njegova korištenja i uporabe u korisne svrhe našim kolegama, prilažem dorađeni Pravilnik i nove obrasce za prijavu napredovanja.
Procjena uvjeta izvrsnosti uz obrazac prijave
____________________________________________________________________________
Suradnja roditelja i škole
Prikaz suradnje roditelja i naše škole u razdoblju od školske godine 2017./2018. do školske godine 2021./2022.
____________________________________________________________________________
Iz arhive