« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Projektne aktivnosti provedene u našoj školi
U povodu međunarodne proslave Erasmus dana (od 10. do 12. listopada 2019.) i ovogodišnjeg projekta Erasmus +, ovaj su tjedan u našoj školi održane radionice pod nazivom „Erasmus i ja“. Učenicima 5. razreda radionicu su održali učitelji Dražena Livajić, Tomislava Repušić i Josip Jonjić, učenicima 7. razreda radionicu su održale učiteljice Matea Jonjić i Andrijana Bagarić, a za učenike 8. razreda radionicu je održao pedagog Ante Karin, dok su učiteljice Ivana Rako Vuksan i Alma Šuto roditeljima učenika uključenih u ovogodišnji projekt predstavile projekt Erasmus +.
1. Radionica za učenike 8. razreda održana je s ciljem motiviranja učenika za sudjelovanjem u Erasmus + projektu. Cilj radionice je da se učenici upoznaju s pojmom mobilnost kao glavnoj sastavnici Erasmus + projekata te mogućnostima koje im se nude uključivanjem u neki od projekata. Učenici su se upoznali s izvorima u kojima mogu pronaći podatke o Erasmus + projektima (agencija za mobilnost,…).
Koristeći različite izvore informacija učenici su imali zadatak predstaviti mjesto koje bi voljeli posjetiti u okviru Erasmus+ projekta, napisati kratki tekst o odabranom mjestu (grad ili selo) kao odgovore na zadana pitanja, tekst generirati u QR kodu, uz sliku odabranog mjesta tekst postaviti na Lino ploču te svoj odabir postaviti na zajednički plakat. Radionicu je vodio pedagog škole Ante Karin koji je za tu prigodu izradio igru asocijacije. /upload/os-zmijavci/images/static3/1184/File/Igra%20asocijacije.ppsx
2. Sastanci projektnog tima
1. sastanak:
2. sastanak: 27. siječnja 2020. godine
IZRAĐENI ŠKOLSKI DOKUMENTI ZA EUROPSKE PROJEKTE
U sklopu aktivnosti za prijave i sudjelovanje u Erasmus projektnim aktivnostima pedagog naše škole izradio je dva temeljna dokumenta kojima nastojimo ojačati školu u smislu njene internacionalizacije i modernizacije. Dokumenti sadrže razvojne potrebe škole u smislu jačanja njenog međunarodnog iskustva kao i opis načina na koji će se ove planirane akvnosti oživotvori te ojačati njenu europsku dimenziju.
Europski razvojni plan je integrirani dio strateškog razvoja škole i predstavlja potrebu škole u smislu internacionalizacije i, s njom povezanog, razvoja kvalitete učenja i poučavanja. Strategijom razvoja škole škola je jasno iskazala namjeru da svoju kvalitetu i konkurentnost gradi na obrazovnim mogućnostima suvremenih tehnologija.
Kako je vizija Škole biti vodeća ustanova u inovativnim pristupima nastavnom procesu i pripremi za cjeloživotno obrazovanje, a na osnovu uočene potrebe za dopunom postojeće nastave mogućnostima informacijsko-komunikacijskih tehnologija, Škola se odlučila za uvođenje ovih promjena kao najizglednijom mogućnošću da u što kraćem vremenu postane konkurentna na širem području.
Sve navedeno povećat će kapacitet škole za vođenje projekata na EU razini i internacionalizira je. Škola će bi spremnija integrira dobre prakse i nove metode u nastavu te ponudi učenicima modernije i atrakvnije izvannastavne akvnosti.