« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Ad-Dicted to Education! naziv je novog projekta koji će se provoditi u našoj školi od rujna 2019. do kolovoza 2021. Cilj projekta je naučiti interpretirati reklamu i njene dijelove, razvijati kritičko mišljenje, poticati toleranciju i otvorenost prema različitosti, oblikovati svijest o odgovornoj potrošnji te graditi svijest o europskoj kulturnoj baštini. Pet je zemalja partnera: Španjolska (koordinator), Hrvatska, Italija, Grčka, Poljska i Rumunjska. Troškovi projekta (24.135,00 eura) bit će podmireni iz EU fondova.
U našoj školi projektni tim čini 12 učitelja i to Ivana Rako Vuksan - koordinatorica te ostali članovi tima Alma Šuto, Matea Znaor, Vesna Vuleta, Andrijana Bagarić, Nediljka Gudelj, Tomislava Repušić, Dražena Livajić, Kristina Jakić, Nikola Vučemilović, Josip Jonjić i Ante Karin.
U projektu sudjeluju učenici od 5. do 8. razreda. Učenici će kroz brojne projektne aktivnosti promatrati reklame, njihov utjecaj na javnost te će i sami stvoriti reklamu. Sudjelovat će i u aktivnostima upoznavanja, izrade loga, prezentiranja svoje baštine te aktivnostima evaluacije. Uz online zadatke učenici će imati priliku putovati u tri zemlje: Grčku, Italiju i Španjolsku te u svoju školu i svoj dom primiti učenika iz neke od zemalja partnera.