« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Let’s Bond! je eTwinning projekt koji su tijekom školske godine 2022./2023. odradili učenici 8. razreda s učiteljicom engleskog jezika Ivanom Rako Vuksan, ujedno i koautoricom projekta, s partnerima iz Češke i Španjolske (Katalonije i Baskije). Cilj projekta bio je upoznati različite osobitosti zemalja partnera (geografiju, jezike, baštinu, običaje, legende), poticati toleranciju te izraditi materijale na kreativan način uz što više suradničkih aktivnosti.
Na početku samog projekta su učenici su se predstavili i izrađivali logo. Pobjednički je bio rad naše učenice.
Prvi pravi zadatci bili su vezani za Božić. Već početkom prosinca učenici su izrađivali čestitku namjejenu određenoj osobi s kojom su je učitelji povezali te su te čestitke razmijenili poštom. Oživjeli smo tradicionalno slanje čestitki što je većini uenika bilo prvo takvo iskustvo. Kasnije su učenici predstavili božićni običaj, a partneri su ga morali odraditi u stvarnosti i predstaviti, npr. rezanje jabuke za predviđanje uspješne nadolazeće godine ili izrađivanje lutke od komada drveta koja donosi djeci poklone.
Zemlje partnere smo predstavili na interaktivan način, učenici su najprije postavili pitanja o svojoj zemlji, a onda su partneri istraživali i pripremili odgovore.
Kroz drugo pougodište su partneri podijelili svoju legendu koju smo u grupama oslikavali. Tako smo dobili 3 knjige s oslikanim pričama iz različitih zemalja i regija te različitim autorima i tehnikama rada. Na QR kodu pronađite slikovnicu s legendama iz 4 zemlje koje su oslikali učenici.
Najzanimljiviji dio projekta učenicima su svakako online sastanci u kojima su mogli komunicirati s vršnjacima iz partnerskih zemalja. Na zadnjem sastanku smo imali i Kahoot kviz o legendama.
Evaluacija na kraju projekta pokazala je da su učitelji jako zadovoljni provedbom te bi sličan projekt planirali i u narednoj školskoj godini. Učenici su također jako zadovoljni projektom, aktivnosti su im bile izuzetno zanimljive te su koristili engleski jezik i digitalne alate u popriličnoj mjeri tijekom zadataka.